04/09 – Birthdaygirl

4 09 2017

Hey!

Tijd voor mijn eerste blogpostje! Binnen exact twee weken stap ik het vliegtuig op richting het verre Swaziland. De stress voor dit grote avontuur (7 maanden van huis weg is niet niets), begint alvast te komen. Dit weekend nam ik reeds afscheid van heel wat vriendinnen tijdens een afscheidsfeestje, dat ineens ook bedoeld was als verjaardagsfeestje, aangezien ik vandaag jarig ben!

Ik kreeg heel wat cadeautjes in het thema ‘reizen’, zoals een bucketlist, een traveltag, een wereldkaart, reisdagboekje, geheugenkaartje, enzovoort. Ik hoop dat mijn valies groot genoeg is om alles mee te nemen 😀 Eén cadeautje is nog deels een verrassing gebleven.

 Iedereen die aanwezig was op mijn feestje schreef een briefje, dat ik op een bepaald moment tijdens mijn periode in Swaziland mag openen. Vandaag werden de data voor het openen van elk briefje aangevuld! Ik ben alvast benieuwd wat jullie geschreven hebben 😀 Elke twee weken mag ik een briefje openen (ik hoop dat ik mij eraan kan houden, I’ll do my best I promise),  en elke twee weken hoop ik ook wat tijd te vinden om een nieuw blogberichtje te posten!!

Vandaag, mijn verjaardag, is ook een erg drukke (maar zeer leuke) dag geweest, waardoor ik hier mijn kort blogberichtje zal afsluiten! Er staan mij twee drukke weken te wachten met veel inpakken, afscheid nemen en laatste dingetjes regelen. In mijn volgende berichtje zal ik waarschijnlijk reeds aangekomen zijn en veel te vertellen hebben!

Tot dan!!

 

 

 

 

 

